diumenge, 10 d’agost de 2008

El recordeu?

The key to reserva (La llave reserva). Una filigrana, creada a partir del respecte i l'estimació que Martin Scorsese ha tingut sempre per Alfred Hitchcock. El primer spot publicitari que, el passat Nadal, marcà el nou rumb que Freixenet vol impulsar a partir d'ara, és una joia que retroba -amb el coixí sensacional que aporta la versió del soundtrack de Bernard Herrmann per a Con la muerte en los talones- els grans clàssics del mestre del suspens, amb un mestratge dels recursos cinematogràfics difícil de superar.

El cas és que hom es pregunta si l'objectiu de l'espot era vendre més cava, o potenciar la imatge de marca de Freixenet. Els professionals del marqueting diran si la facturació fou superior a les dels anys anteriors, però el cronista creu que els interessos varen anar per un altre camí.

Si no vàreu tenir oportunitat de veure'l, vet aquí quelcom amb un interés intemporal.




Un altre dia ja arribarem a Hitchcock, o potser a Coppola, o a Cukor, o a Wyler, o a Wilder, o a Preminguer......