dilluns, 11 d’agost del 2008

San Francisco en dues visions

No, encara no parlaré de Vertigo, però si de dues propostes que m'han semblat molt interessants d'incorporar al bloc, i que es relacionen amb la que diuen és la capital més europea dels Estats Units, amb permís de Boston.

250.000 pilotes foren llençades pels carrers de San Francisco, en el que el cronista creu que és la millor campanya de publicitat de Sony. Segurament, molts haureu vist l'spot. Fou el primer, i segurament el més popular, d'una sèrie de dos. L'altre, titolat paint, utilitzà el recurs de les explosions de pintura, amb el mateix objectiu: vendre les millores en la reproducció del color dels, aleshores, nous televisors LCD de la multinacional.

Sony LCD Bravia: Balls



Agència: Fallon London
Soundtrack: Heartbeats, de l'àlbum Veneer de Jose González

The bridge és el títol de la pel.lícula documental d'Eric Steel, que aborda el suicidi a partir de les dades concluents, que afirmen que el Golden Gate és un dels indrets del món on les morts per aquesta causa són més elevades. Prenent com a punt de partida el relat periodístic jumpers, de Tad Friend, publicat al New York Post, un equip de càmeres, estratègicament situat, enregistrà, durant tot el 2004, un bon nombre de les prop de dues dotzenes de suicidis que varen tenir lloc en aquest paisatge mundialment conegut, i un nombre superior encara d'intents frustrats. Lluny de finalitzar aquí, el relat aprofundeix en la realitat personal i familiar d'algunes de les persones que es llençàren al buit, en el que esdevé un contundent fresc de la condició humana en moments difícils.

El trailer no deixa indiferent. Mentre molts s'acosten per a visitar un dels ponts més bonics del món, d'altres el convertiran en l'escenari de la seva tragèdia particular.